Tarina

Ihmisläheisesti, helposti lähestyttävästi ja hyvällä meiningillä. Näillä periaatteilla hoidamme kainuulaisten koteja ja liiketiloja.

Pitkällä kokemuksella

Meillä on pitkä kokemus kiinteistöhoidon alalta ja haluamme toimia hieman toisin kuin alalla on ollut tapana. Kliininen ja kasvoton tyyli ei ole meidän heiniämme, vaan haluamme tuoda takaisin vanhaa kunnon talkkarihenkeä.

Toimimme niin, että olemme asiakasta ja asukasta lähellä. Helppo lähestyttävyys ja ystävällinen asiakaspalvelu ovat meille ensisijaisen tärkeitä asioita.

30 vuoden kokemuksella

3 paikkakuntaa Kainuussa

3 toimipistettä Kainuussa

Historia

Kainuun Kiinteistöhuolto syntyi kesällä 2021 yritysjärjestelyiden myötä, kun 30 vuotta toiminut Sotkamon Kiinteistöhuolto osti Kajaanista vuodesta 2018 toimineen kiinteistöhuoltoyhtiön, Namro Oy:n. Samassa yhteydessä toteutettiin liiketoimintakauppa myös Kuhmossa, kun Sotkamon Kiinteistöhuolto Oy osti OP Koti-Kainuu Oy:n Kuhmon alueen huolto- ja siivousliiketoiminnot.

Näin syntyi Kainuun Kiinteistöhuolto -kokonaisuus, joka palvelee kolmella paikkakunnalla Kajaanissa, Kuhmossa ja Sotkamossa.

Lähellä asiakasta

Talkkarihengellä tarkoitamme sitä, että haluamme olla lähellä asiakasta, vaikka emme jokaiseen taloon omaa talonmiestä saakaan. Teemme työt reippaalla ja rehdillä asenteella ja huolehdimme siitä, että asiakas on koko ajan kartalla, missä vaiheessa työt ovat ja millä aikataululla ne etenevät.

Palveluvalikoimaamme kuuluvat kokonaisvaltaiset kiinteistöhoidon palvelut niin kiinteistön sisällä kuin ulkoalueillakin, huoltokohteiden siivouspalvelut sekä kiinteistöjen teknisen turvallisuuden ja energiatehokkuuden parantaminen.

Paikallinen ja tuttu henkilökunta

Meille on tärkeää, että tunnemme ympäristön, missä toimimme ja että henkilökunta on asiakkaille tuttua. Jokaisella toimipaikallamme on oma paikallinen henkilökunta, jolloin päätöksenteko ei karkaa kauas. Me emme halua olla norsunluutornissa, vaan mukana asiakkaan arjessa.

Meidänkin kotimme on Kainuussa, joten teemme työtämme kuin omassa kodissamme. Tunnemme alueen ihmiset, paikalliset kiinteistöt ja niiden historian.

Uskomme, että asiakastyytyväisyyttä ja asumisviihtyvyyttä saadaan parannettua hyvällä viestinnällä kiinteistöhuollon, isännöitsijän ja asukkaiden välillä.